HTML

Trophy Project 1.0

Rakéta, avagy egy MZ Trophy ES 250/2-es élete...

Friss topikok

  • korcs75: Én is imádom az enyémet. Igaz én egy suzuki banditról ültem át és mondhatom, hogy az öreggel, szin... (2011.09.30. 13:21) Motortartó gumibak
  • p3kprojekt: Köszi!!! Reméljük tetszeni fog majd. (2010.09.22. 11:31) Pannónia 3 keréken
  • Plero: :-) (2010.08.23. 10:02) KGST Party fotórémregény
  • Korcs: Hát most elbizonytalanítottál, hogy kell e nekem ez... (2010.07.18. 18:26) Lábvédő 2. rész
  • Korcs: Jaja, lehet róla szó, össze kéne szedni még pár /2-es tulajt. (2010.06.01. 14:27) Pöccre vazze

Motortartó gumibak

2011.07.22. 10:00 :: Korcs

Sikerült a vateráról újakat szerezni és lecserélni, a kissé megviselt motortartó gumibakokat. Hát a blokk kivétele nélkül nem egy egyszerű művelet. A munka oroszlánrészét természetesen Bélabá végezte, miközben elég sűrűn emlegette a német konstruktőrök felmenő rokonságát... 

2 komment

Címkék: motortartó gumibak

A bejegyzés trackback címe:

https://mztrophy.blog.hu/api/trackback/id/tr963088449

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sako 2011.09.30. 12:43:06

Szia,
Most találtam rá a blogodra. Nagy kedvencem a Trophy, ez még gyerekkori szerelem, az osztállyal bringakirándulásra mentünk, és az egyik srác apja Trophyval jött velünk. Akkor határoztam el, hogy ha nagy leszek ilyenem lesz. Az első mocim egy 125-ös Trophy volt, 69-es évjárat. Mondjuk sok bajom volt vele, főleg elektromos hibák (mondjuk hozzá tartozik a témához, hogy született műszaki kétbalkéz vagyok). Aztán egyik évfolyamtársam ajánlotta, hogy a haverja árul egy 250-est, miért nem veszem meg (73-as gyártmány). Nos, jól tettem, hogy hallgattam a fickóra (tudhat valamit veterán témában, Csikós Zsoltnak hívják...), egy eszméletlen jó motorom lett, imádtam. Sajnos csak mintegy 10 évig élvezhettem, amikor is ellopták a kertünkből...
Ekkor mondta egy kollégám, hogy ott áll nála egy 69-es 250-es Trophy a sufniban, nem kell -e. Dehogynem!!!
Azóta ő a társam. És tök megbízható, pedig mondom, teljesen balfasz vagyok hozzá.

korcs75 · http://bringabuzi.blog.hu 2011.09.30. 13:21:23

Én is imádom az enyémet. Igaz én egy suzuki banditról ültem át és mondhatom, hogy az öreggel, szinte újra kellett tanulnom motorozni! Elektromos problémák az enyémmel is voltak, gyújtótrafó ment tönkre, de mióta cseréltem semmi gond (leszámítva, hogy már ráférne egy akku csere). Nekem nagy mákom van, hogy apósom egy igazi vérbeli ezermester, úgyhogy szinte elmondhatom, külön szerelőm van;-)
süti beállítások módosítása