HTML

Trophy Project 1.0

Rakéta, avagy egy MZ Trophy ES 250/2-es élete...

Friss topikok

  • korcs75: Én is imádom az enyémet. Igaz én egy suzuki banditról ültem át és mondhatom, hogy az öreggel, szin... (2011.09.30. 13:21) Motortartó gumibak
  • p3kprojekt: Köszi!!! Reméljük tetszeni fog majd. (2010.09.22. 11:31) Pannónia 3 keréken
  • Plero: :-) (2010.08.23. 10:02) KGST Party fotórémregény
  • Korcs: Hát most elbizonytalanítottál, hogy kell e nekem ez... (2010.07.18. 18:26) Lábvédő 2. rész
  • Korcs: Jaja, lehet róla szó, össze kéne szedni még pár /2-es tulajt. (2010.06.01. 14:27) Pöccre vazze

Majdnem Bodrogkeresztúr

2010.08.10. 14:43 :: Korcs

Készültünk (persze én késve), elindultunk és Rakéta (a trophym) megadta magát. Rángatás, felpörgés, leállás. Porlasztó, gyújtás ellenőrzés, benzinesre visszaállítás, kézrátétel. Skodábol okulva Bélabá varázslás és pöcc-röff! A hiba oka a gyújtótrafó! Tanulság: ne bízz a töltésjelzőben és többet kell használni a Rakétát, hogy kijöjjenek ezek a hibák! Gyorsan lecsaptam (Bélabá útmutatásai alapján) vaterán egy mechanikus feszültségszabályozóra is, ha már egyszer építkezünk, ha jól megy a héten megjön. Azért nem kicsit jó, hogy van egy hozzáértő ember a szomszédban. Ami még jó, hogy végre van neve, tegnap csúszott ki a számból természetesen, mintha csak a motor sugalta volna : Rakéééééééétaaaaaaaaaaaa! 

Szólj hozzá!

Címkék: szopóág feszültségszabályozó gyújtótrafó

A bejegyzés trackback címe:

https://mztrophy.blog.hu/api/trackback/id/tr462212397

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása