HTML

Trophy Project 1.0

Rakéta, avagy egy MZ Trophy ES 250/2-es élete...

Friss topikok

  • korcs75: Én is imádom az enyémet. Igaz én egy suzuki banditról ültem át és mondhatom, hogy az öreggel, szin... (2011.09.30. 13:21) Motortartó gumibak
  • p3kprojekt: Köszi!!! Reméljük tetszeni fog majd. (2010.09.22. 11:31) Pannónia 3 keréken
  • Plero: :-) (2010.08.23. 10:02) KGST Party fotórémregény
  • Korcs: Hát most elbizonytalanítottál, hogy kell e nekem ez... (2010.07.18. 18:26) Lábvédő 2. rész
  • Korcs: Jaja, lehet róla szó, össze kéne szedni még pár /2-es tulajt. (2010.06.01. 14:27) Pöccre vazze

KGST Party fotórémregény

2010.08.22. 16:00 :: Korcs

KGST Party-ról képek itt! Nagyon jó volt. Már azért érdemes volt, mert megvizuáltam egy trophy lábvédőt felszerelve. Szerencsére Pityu is megörökítette, hogy a menet közepén, hogy fulladtam le és jött vissza Béla bá a skodával értem. Öööö az ok igen blama, ugyanis zárva hagytam a benzincsapot... hát igen benzin nélkül nem megy. Mindez a rémdráma fotóképregényben:

Vígan trotyogok Bélabá után, aztán elkezdett rángatni:

A parkolóban rájöttem, mekkora állat vagyok. Berúgtam és Bélabá is visszaért a parkolóhoz. Gyors konzultáció és indulás:

Skoda indul, én meg próbálok besorolni:

Besorol, besorol, besorol... engedj már be vazze:

Rázoomolva látszik mennyire ég a fejem, hehehehehe:

A hazút is tartogatott megleptést, ugyanis megint elment a töltés, debrecenig kihúztam helyzetjelző nélkül, de a célegyenesben az index bekapcsolására lefulladt, de azért lábon hazaért. Bélabá neki s ugrott a mai nap és végre megtalálta a hibát. Azért nem rossz dolog, ha az ember saját szerelővel megy motorozni... kicsit úgy érzem magam mint Rossi, aki mindenhova viszi magával a szerelőgárdáját, hehehehehe!

1 komment

Címkék: fotó kgst party 2010

A bejegyzés trackback címe:

https://mztrophy.blog.hu/api/trackback/id/tr822239092

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása