HTML

Trophy Project 1.0

Rakéta, avagy egy MZ Trophy ES 250/2-es élete...

Friss topikok

  • korcs75: Én is imádom az enyémet. Igaz én egy suzuki banditról ültem át és mondhatom, hogy az öreggel, szin... (2011.09.30. 13:21) Motortartó gumibak
  • p3kprojekt: Köszi!!! Reméljük tetszeni fog majd. (2010.09.22. 11:31) Pannónia 3 keréken
  • Plero: :-) (2010.08.23. 10:02) KGST Party fotórémregény
  • Korcs: Hát most elbizonytalanítottál, hogy kell e nekem ez... (2010.07.18. 18:26) Lábvédő 2. rész
  • Korcs: Jaja, lehet róla szó, össze kéne szedni még pár /2-es tulajt. (2010.06.01. 14:27) Pöccre vazze

Indexek, kilométeróra spirál

2011.03.19. 11:32 :: Korcs

Megjöttek az indexek és sikerült még pluszba beszerezni egy kilométeróra spirált is. Az indexek iszonyat jó állapotban vannak, kettő 64-ben gyártott és sosem került beszerelésre, egy pedig már használt (jó lesz tartaléknak). E mellett, volt még hozzá két eredeti, soha nem beszerelt indexbúra is.... mit mondjak, 2200Ft-ért szinte ingyen volt! Az indexszárakban a rögzítő fémlapok tökéletes állapotban vannak (egy kis felületi rozsdától eltekintve, de ez igazán megbocsátható 47 évnyi állás után), ami azért öröm, mert a Trophy-n lévő egyik indexben, ez már utólagos kókányolással lett megoldva. A csontfehér műanyag ugyan be van kicsit barnulva, de legalább egy kis patinát kölcsönöz a motornak.

A kilométeróra spirál szintén vaterás és 1790Ft fix áron lehetett megvenni. Utángyártott ugyan, de Németországban készült. Minőségre szerintem ezzel se lesz panasz. Amit igazán nyertem ezzel az üzlettel, az az, hogy sikerült beszerezni a tiszavasvári Hollómotor Motorosbolt elérhetőségét, ahol jutányos áron lehet hozzájutni Trophy-hoz utángyártott, német alkatrészekhez. (Tudom lovagolok itt a német jelzőn, de én örülnék a legjobban, ha magyar, minőségi utángyártott cuccot tudnék venni)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mztrophy.blog.hu/api/trackback/id/tr102752421

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása