HTML

Trophy Project 1.0

Rakéta, avagy egy MZ Trophy ES 250/2-es élete...

Friss topikok

  • korcs75: Én is imádom az enyémet. Igaz én egy suzuki banditról ültem át és mondhatom, hogy az öreggel, szin... (2011.09.30. 13:21) Motortartó gumibak
  • p3kprojekt: Köszi!!! Reméljük tetszeni fog majd. (2010.09.22. 11:31) Pannónia 3 keréken
  • Plero: :-) (2010.08.23. 10:02) KGST Party fotórémregény
  • Korcs: Hát most elbizonytalanítottál, hogy kell e nekem ez... (2010.07.18. 18:26) Lábvédő 2. rész
  • Korcs: Jaja, lehet róla szó, össze kéne szedni még pár /2-es tulajt. (2010.06.01. 14:27) Pöccre vazze

Csapatás

2010.05.24. 18:16 :: Korcs

Csapattunk a környéken egyet, kipróbálva a bioetanolt. Picit más a hangja a motornak, de egyébként nem rossz, igaz nem húz annyira (kicsi a különbség, de érezhető 1-esben és 2-esben), de ez elhanyagolható. 4-esben van még erőtartalék keményen, bár még nem huzattam ki csutkára és nem is fogom, ahhoz túlságosan féltem, de simán 100 fölé lehetne menni. Picit füstöl, de ahogy ismerem Bélabát pikk-pakk rájön az okára (már volt is pár ötlete). Mihez kezdenék nélküle?! A vigyor ott ül az arcomon, mikor TS után terelgetem az öreg ES-t, az emberek meg integetnek. Hát nem sírom vissza a banditom, ez az én világom!:-D

Szólj hozzá!

Címkék: bioetanol csapatás es 250/2

A bejegyzés trackback címe:

https://mztrophy.blog.hu/api/trackback/id/tr152028131

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása