Sikerült elintézni az összes papírt, így most már hivatalosan is a tulajdonomba került a trophy. Műszakinál volt egy kis gixer, mivel a srácoknak sikerült az egyébként se 100%-os aksit lenullázni és mivel a betolás sem segített, hazatoltam az mz-t. Délután Bélabá meghívott egy aksira, ezer köszönet neki, így a trophy újra 100%-osan üzemképes. Nézzük mennyibe fájt nekem a papírozás és a műszakira felkészítés:
1. Eredetiség vizsgálat:15500Ft
2. Műszakihoz szükséges alaktrészek: 12000Ft
3. Műszaki: 8800Ft
4. Kötelező biztosítás megkötése: 1270Ft
5. Új törzskönyv: 6000Ft
6. Úf forgalmi: 6000Ft
7. Gépjármű vagyonszerzési illeték: 4375Ft
Összesen: 53945Ft
Ez a motor vételárának több, mint fele és ebből több, mint 40Eft-ot az állambácsi húzott le rólam kötelező szinten. Hát na....egyébként köszönet a műszakira felkészítéséért Bélabának, a papírok gyors ügyintézéséért meg Anitának.