Megvettem és most éppen a papírmunkával szarozok, vagyis biztosítás, eredetiségvizsgálat, műszaki... ez mind kell a átíratáshoz. Mondjuk ez utóbbi derült égből villámcsapásként ért, valahogy most se tudom felfogni, hogy mi a tökömért kell műszaki az átíratáshoz. De ha kell, hát kell... Apóspajtival és a szomszéddal gyorsan készre hoztuk a gépet (új első gumi, elsősegélycsomag, izzókészlet, jobb oldali visszapillantó, ideiglenes elsőlámpa csere, új markolatok), hogy a műszakin átcsusszanjon, remélhetőleg holnapra már a papírok is rendben lesznek.
Jó a villamosmérnök a háznál:
A cél a működőkepésség fenntartása mellett (mert azért használni is akarom), szépen, lassan fitt állapotba hozni a gépet, lehetőleg minél típushűbben. Iszonyat szokatlan vele menni (előtte egy suzuki banditom volt). Simán felpakoltam 4-esbe, mert azt hittem, hogy nem vette be a kettest, kicsit a frászt is hozta rám, hogy a váltó beszart. Hát igen nincs annyira hirtelen visszajelzés, mint egy nagyvérűnél, és hát az a vajpuha váltó... viszont azt már most elmondhatom, hogy iszonyat élvezem!
A GÉP csupa nagybetűvel!: